fbpx

Facebook marketing: Hirdetési trükkök 2020

Szükség van rá? Nem kérdéses!

Sokan abba a hibába esnek, hogy a kedveléseket egyenlőnek veszik az eladásokkal. Nem szabad elfelejtenünk, hogy elsősorban eladni akarunk a Facebook üzleti használatával, nem pedig üres likeokat gyűjteni, pont ezért, még ha Brandet is építünk, akkor sem szabad csak a bejegyzések kiemelésére költeni a marketingre szánt költségkeretünket! De, ha mégis így döntünk, használjunk praktikákat, trükköket és készítsünk komplett hirdetést bejegyzéseinkből! Következzen a Facebook hirdetési trükk csokor:

Ha pedig végre már nem kiemelésre költünk, hozzunk létre komplex Facebook hirdetéseket!

Egy Facebook hirdetés kezelése, mint minden marketing elem használata, előzetes kutatást, adatelemzést vesz igénybe. Ha még nem futott hirdetésünk, fel kell állítanunk egy „Buyer Personat”, aszerint, ki volt és ki lehet még a lehetséges vásárlónk, és annak milyen tulajdonságai vannak!
Igen, a hirdetés létrehozását megelőző kutatásnak ára van, de semmivel sem nagyobb, mint amennyit szerinted az időd ér! Hirdetésed hatékonnyá teheted, ha a Facebook oldalad elemzéseiben mélyülsz el és abból építkezel!

1. Facebook hirdetési trükk | típusok

Facebook hirdetés létrehozásánál azt a kőbe vésett mintát kell követni, miszerint a hirdetésből átvezető linknek egy külön Landing Page-re kell vinnie! Ez kivitelezhető egy új oldal létrehozásával, vagy a már meglévő termék/szolgáltatás külön leíró oldalának „Landing page”-mintára hangolásával!
Természetesen van, hogy Facebook eseményt hirdetünk és van, hogy egy bejegyzést kell kiemelnünk, mivel nyereményjátékot indítottunk rajta, vagyis több féle hirdetési típust is alkalmazhatunk. Ezekben az esetekben más a felállás, hiszen bejegyzés kiemelése esetén egyszerűbb azt létrehozni, és se nála, se egy esemény hirdetéséhez nincs szükség landing page-re!

2. Facebook hirdetési trükk | hatékonyság

„Call to action” – vagyis a Facebook hirdetésünk akkor lesz hatékony, ha az elérni kívánt vásárlókat cselekvésre bíztatjuk! Valahogy így néz ez ki egy hirdetésben: „Nézd meg, hogyan nyerhetsz álomutazást…”.

3. Facebook hirdetési trükk | szövegezés

Ugyan megoszlanak erről a vélemények, de jelenlegi tesztek azt mutatják, hogy a Facebook hirdetéseket ellenőrző algoritmus már újra engedi azokat a hirdetéseket, amelyek grafikája 20% térfoglalásnál több szövegi részt tartalmaz, azonban ne építsünk erre, hiszen a képnek magáért kell beszélni! Nincs rá tökéletes hirdetési trükk, egyszerűen fel kell kelteni a figyelmet! Ha találsz sokat mondó képet a termékedről, használd azt és esetleg tégy mellé annyit grafikailag, amennyit kell! Vagyis, ha kedvezményt hirdetsz, írd ki azt, ha ingyenes szállítást, akkor pedig azt emeled ki!

4. Facebook hirdetési trükk | praktikák

-A Facebookon hirdetni nem feltétlen olcsó, sőt, nem is éri meg anyagilag úgy létrehozni hirdetést, hogy a keretösszegünk, vagyis a kattintásokért fizetett ár nem éri el legalább a 20.000 Ft-tot. Ha már ekkora összegnél járunk, érjük el, hogy az oldalunkra látogatók feliratkozzanak egy hírlevélre, aminek rendszeres írásával újra vásárlóvá varázsolhatjuk legalább 3-5%-át.
-Persze –jön a kérdés jogosan- de ugyan ki szeretné, hogy hírlevelekkel bombázzák őket? Hát persze, hogy senki, de nyújtanunk kell cserébe valamit! Akár ingyenes szállítást, vagy 20% kedvezményt, vagy oktatóanyagot a szolgáltatáshoz!

Ha ezen hirdetési trükkök szerint építjük fel és kezeljük Facebook hirdetéseink, garantált lesz a siker!
Ha tudni akarod, hogy jól kezeled Facebook hirdetéseid, keress fel minket és garantáltan segítünk neked maximalizálni a Facebook hirdetésed kezelésének hatékonyságát!
További Facebook hirdetési tanácsokért kövess bennünket Facebookon, vagy Instagrammon!

Growing Marketing
2020-Kecskemét