fbpx

„A Facebook marketing!”

A KKV, vagyis kis és középvállalatok marketingjének legnagyobb „brandépítő” eleme a Facebook és az Instagram marketing.

A közösségi média oldalakon cégünk üzleti profiljának rendszeres vezetésével a legfőbb célunknak mindig a kétoldalú kommunikációnak kell lennie!

Első lépésben rajongó tábort kell gyűjtenünk, akiket a későbbiekben aktivizálnunk kell. Erre a legjobb módszer, ha megpróbáljuk őket bevonni a fejlesztéseinkbe. Érdeklődést mutatunk feléjük arra, hogy megtudjuk, mit szeretnek bennünk, vagy mit szeretnének még látni nálunk! Ha már kialakítottuk táborunk, tereljük át őket weboldalunkra is, hogy biztosan vásárlóvá konvertáljuk őket! Ha cégünk Facebook oldalához nincs vezetési stratégiánk, az se baj! Ha nem adjuk fel és folyamatosan csináljuk, idővel a rutin miatt belerázódunk, de mindig érdemes az elemzéseket alapul venni, megfigyelni milyen tartalmat kedvelnek tőlünk igazán.
Örökös hiba, mikor azt gondolják a vállalkozók, hogy a like egyenlő az eladással. Ha egyszerű, nem vásárlásra ösztönző képek kiemelését alkalmazzuk, akkor elégetett pénzről beszélünk. Inkább törekedjünk a hasznosításra és készítsünk ütős, komplex Facebook hirdetés kampányokat!

Új Facebook üzleti oldal létrehozásakor, az indulást követően tökéletesítsük azt és hangoljuk össze weboldalunkkal, Google Cégem profilunkkal és az Instagramunkkal. Ez kimondottan fontos, hiszen az átívelő linkek elősegítik a Google keresőmotorjában előbbre kerülésünk.
Egy Facebook oldal üzemeltetése a közösségi média marketing olyan szegmense, amelyre támaszkodni kell a B2C vállalatoknak, a LinkedIn profil vezetésére pedig a B2C vállalatoknak!

Új Facebook oldalt indítani, létrehozni gyerekjáték, vezetni sem bonyolult, de Facebook oldalunk hirdetéseit, komplex kampányait kezelni észvesztően nehéznek tűnhet első ránézésre. Nem szabad ezen aggódni, gyakorolni kell, tanácsot kérni, utána olvasni, vagy szakmai segítséggel elindítani a hirdetések keltette szárnyalást! Ha megfelelő kezekben van hirdetéskezelőd, konverziós kampányaid akár több tízszeres megtérülést is mutathatnak. Természetesen ebből lejön a termék, szállítás és egyéb díjak költsége, de nagyobb befektetéssel nagyobb eredmény, csak aztán bírja az a raktárkészlet!

A céges Facebook oldalak üzemeltetése gyakran abba az akadályba ütközik a KKV szegmensben, hogy nincs rá idő, vagy emberi kapacitás, ezért érdemes azt kiszerveznünk. A közösségi média marketing egy olyan tuti dolog, amit be kell építenünk éves marketing stratégiánkba!

Facebook marketing, vagy vezetési stratégiát amennyiben tehetjük, készítsünk magunknak! Tartalmaznia kell, hogy:

-Mikor érdemes posztolnunk
-Milyen témát kedvelnek rajongóink
-Milyen témákat kedvelhetnek még rajongóink
-Versenytársaink milyen stratégia alapján hozhatnak létre bejegyzéseket
-Milyen csoportokban oszthatjuk meg bejegyzéseink az organikus elérések maximalizálásáért
és mindenképp véssük kőbe az ezek által leírtak összegzését alapszabályként!

Mi, a Growing marketing csapata profi Facebook oldalakat kezelünk, üzemeltetünk az indítástól a kampánymenedzsmenten át, egészen a jelentésekig. Minden céges üzleti Facebook, Instagram profilt annak vezetési stratégiájának megírásával kezdünk. Felépítjük a vevőszerző stratégiát és teljes figyelmet szentelünk a vásárlókra!

Amennyiben Te is szeretnéd, hogy cégednek profi Facebook oldala legyen és a menedzsmentjét is szakemberekre bíznád, kérd ki segítségünk és közösen elindítjuk a branded szárnyalását!
Elindítjuk kecskemétet KKV szegmensét a növekvés útján a marketing segítségével!

Ha naprakész szeretnél maradni, trükköket tanulni a Facebook oldalad profi vezetéséhez, kövess bennünket Facebookon és Instagrammon is!