fbpx

“Lokális Marketing”

Akár egy kecskeméti bolt lokális marketingje esetében is szükséges közösen használni online és offline marketing kampányokat.
Ekkor jönnek szóba a különböző “Social Media” felületek, mint marketing eszközök, hiszen ma már leginkább vizuális élménnyel kommunikálunk. Röviden a megoldás, hogy minden releváns online platformon megjelenést kell, hogy biztosítunk vállalkozásunkak úgy, hogy tartalomgyártásra hangoljuk ujjaink.

Ekkor jönnek a kötelező lokális elemek:
Minden helyi szolgáltatónak és kereskedőnek el kell készítenie a Google Cégem profilját, hogy biztosan megjelenjen a keresésekben és a térképen, vagyis, hogy a lokális marketing elemeit életre keltsék, de a létrehozott profilt nem szabad magára hagyni, vásárlóinkat bíztatnunk kell arra, hogy értékeljenek bennünket ahol csak tudnak. Amit fontos figyelembe venni lokális marketing terén, hogy a Google Cégem profilunkban a lehető legpontosabban legyen feltünteve a:

-Kategória és alkategória

-A weboldalunkon és egyéb külső hivatkozásokban feltüntetett név, cím mindenhol egyezzen

-Részletezett, pontosan megfogalmazás a Google Cégem leírási részénél

Csak el kell indulni ennek az utján és nem szabad feladni! Olyan nincs, hogy nem lesz érdeklődő!
Ha ezekkel készen vagyunk, áttérhetünk oda, ahol az igazi munka folyik: a Honlapunkra! Itt elsősorban a kapcsolati fület kell tökéletesítenünk, vagy létrehoznunk, ha még nem rendelkezünk vele. Lokális marketing szempontjából ennél nincs is igazán fontosabb teendőnk, de szükséges emellé körültekintően feltöltenünk képeinket, mivel azok alt nevében is szerepelnie kell a városunknak (+-annak régiója) és egy releváns kulcsszónak!

 

 Igen. bizony, a lokális SEO-nál is az apró részletekben rejlik a csoda!


A következő fontos eszköz lesz a kezünben a blog vezetése. Jól tudjuk, “Content is king”, vagyis a tartalom a király! Az olvasóink tudásra szomjaznak a szolgáltatásokról, termékekről, ezért nekünk ezt kell nyújtanunk. Ehhez elsősorban olyan oldalakat kell látogatnunk, ahol kulcsszókeresést végezhetünk. Ne feledjük, a Google keresőmotorját használjuk, ezért azon belüli keresési javaslatok kulcsszavaira kell leginkább összpontisítanunk! Ha megvan 3-5 kulcsszó, foglaljuk blog bejegyzésünkbe őket ahányszor csak tudjuk úgy, hogy annak sűrűsége ne legyen túlzás és ne rontsa el a szöveget, de a teljes hossza legalább 300 szó, de inkább 3000 karakter legyen! Hogy a lokális marketing részét is kiemeljük ennek a SEO típusnak (On-page SEO), használjuk itt is a képek nevének régiós+kulcsszavas stratégiáját, illesszünk külső, regionális linkeket a blogba és a végére nyugodalommal tűzzünk keltezést!

Ha naprakész szeretnél maradni marketing terén, kövess minket Facebookon, vagy Instagram oldalunkon!


Elindítjuk kecskemétet KKV szegmensét a növekvés útján a marketing segítségével!